وب گردی

ساخت وبلاگ

نیازهای جنسی زنان

تنها جایی که ما سراغی از این موضوع می دیدیم و می شنیدیم در گفتگوهای غیر رسمی  وغیر جدی بود که یا در قالب لطیفه دهان به دهان می چرخید و طبیعتا نمی شد از آن انتظار آگاهی دهی یا آموزش داشت و یا در شکل مشاوره های بسیار خصوصی بود که باز جنبه اطلاع رسانی عمومی پیدا نمی کرد و دایره بسیار بسته ای را شامل می شد.

در حال حاضر در مقایسه با گذشته، زنان، در حیطه مسائل جنسی، دارای آزادی بیشتر و درک بهتری از حقوقشان هستند. اما باز هم در این زمینه در رده های سنی مختلف، دانش و آگاهی کافی وجود ندارد، زیرا منابعی بر مبنای تحقیقات واقعی در دسترس نیست که به زنان کمک کند تا بدانند چگونه ارتباطات جنسی و جسم و روحشان را سالم و شاد نگه دارند.

اطلاعات مربوط به مسائل جنسی کم نیست اما اطلاعات جنسی در رابطه با زنان کم است. که باید یکسری اطلاعات علمی به روز، برای زنان تهیه شود که به حذف باورهای موهوم جنسی، شناخت نقش بازدارنده های جنسی، مهار تصویر ذهنی جسم از ریخت افتاده وکنار آمدن با مشکلات خاص بدنشان کمک کند.

اما زنان چگونه آگاهی جنسی مربوط به زندگیشان را به دست بیاورند؟

در ادامه سه گام اصلی را به آنها پیشنهاد می کنیم :

نیازهای جنسی زنان

گام اول:

نسبت به پیشینه فعالیت جنسی خود شناخت پیدا کنید. یعنی رشد جنسی تان را از اوایل کودکی مرور کنید. همچنین شرح حال فعالیت جنسی تان ، شامل چیزی که از خود ارضائی و اولین ارتباط جنسی تان کشف کرده اید، پیامهای فرهنگی که در رابطه با مسائل جنسی دریافت کرده و انتقال داده اید را نیز بررسی کنید.

گام دوم:

بدنتان را بشناسید. پژوهشها مرتبا نشان می دهند که زنها در مورد بدن و رفتارها و تمایلات جنسی شان شناخت کمی دارند. زنها وقتی راجع به هورمونها و عملکرد جنسی خود بیشتر بدانند و نسبت به بدن خود بیشتر آشنا شوند به هویت جنسی و اعتماد به نفس جنسی دست می یابند.

نیازهای جنسی زنان

گام سوم:

با بدنتان در صلح باشید. پیامهای فرهنگی در مورد اهمیت جوانی، خوش اندامی، لاغری یا روشنی پوست می تواند مانع احساس جذابیت جنسی و ابراز علایق جنسی زن شود. فائق آمدن بر این پیامها بر کسب هویت جنسی سالم تاثیر دارد، اما کار راحتی نیست.

در این مطلب سعی کرده ایم  چگونگی آرام سازی جسم و آشتی با آن را  بررسی کنیم :

تمرینات آرام سازی می تواند به رفع اضطرابی که مانع موفقیت در ارتباط جنسی می شود و همچنین رفع خستگی و تنش کمک کند. این تمرینان شامل نفس عمیق، آرامش ذهنی، و تمرینهایی برای رها کردن انقباضات عضلانی بدنتان است.

1- در ابتدا برای رفع خستگی یک حمام گرم طولانی بروید. سپس اطمینان حاصل کنید که اضطراب و نگرانی خاصی ندارید و اتاق نیز گرم و راحت است.

2- بر روی یک سطح هموار به پشت دراز بکشید، سعی کنید ذهنتان را پاک کنید. در حالیکه با پاشنه پا روی زمین فشار می آورید، باسنتان را از سطح زمین جدا کرده و تا 10 بشمارید. در حین این کار از احساس تماس با زمین از طریق پاشنه پا لذت ببرید.

3- بعد از 10 شماره فشار به زمین را متوقف کرده و به حالت اول برگردید، به پشت دراز بکشید، سعی کنید همان احساس خوب اتصال به زمین را حفظ کنید. سپس به تنفستان توجه کرده، ریتم آهسته تنفس به صورت دم از طریق بینی و بازدم از دهان را یاد بگیرید.

نیازهای جنسی زنان

4- در آغاز احتمالا نفستان سطحی و از قفسه سینه است. سعی کنید نفستان را به گونه ای هدایت کنید که تحت کنترل دیافراگم قرار گیرد. به محض اینکه ریتم آرامی پیدا کردید توجه را به تمرکز فکر برگردانید.

5- چشمها را بسته، سعی کنید روی چیزی تمرکز کنید. مثلا روی نقطه کوچک نورانی خیالی به اندازه یک سر سوزن در تاریکی. اجازه دهید بدنتان در بهترین حالتی که می تواند آسوده باشد، آرام بگیرد. سپس ذهنتان را از افکار مزاحم پاک کنید(این کار بعد از چند جلسه که برنامه آرام سازی برایتان عادی می شود، آسانتر خواهد شد.)

نیازهای جنسی زنان

6- اگر به دست و پایتان توجه کنید خواهید دید که احتمالا همچنان منقبض باقی مانده اند. برای رهایی از این حالت، انقباضات عمدی را در عضلاتتان آغاز کنید. ابتدا ساق پای چپ را منقبض کنید و تا 5 بشمارید، سپس رهایش کنید. این کار یعنی منقبض و سپس شل کردن را در مورد ران پای چپ تکرار کنید. پس از آن ساق و ران پای راست و بعد باسن - ابتدا یک طرف، سپس طرف دیگر، بعد هر دو طرف با هم – همین عمل را در مورد شکم، سرشانه، دست چپ، بازوی چپ، دست راست، بازوی راست انجام دهید و در آخر، عضلات صورت را کاملا جمع کنید و تا 5 شمرده و سپس رها کنید. در طول تمام این انقباضات و همچنین در حین رها کردن عضلات، شمارش تا 5 فراموش نشود.

7- عضلات بدن را کاملا شل کرده و رها کنید، 5 تا 10 دقیقه وقت بگذارید تا بدنتان به حالت آرامش بازگردد.

8- بعد از انجام تمرینات به ماساژ خود بپردازید. به آرامی دستتان را در تمام سطح بدن حرکت دهید، شکم، پستان ها، صورت، دست ها و پاها. احساس شرم نکنید. این عمل، بازشناسی اندامتان و پذیرش آنهاست و عشق ورزیدن به آنچه هستید.

 تبیان

اخبار مرتبط :

چگونه همسرتان را برای رابطه جنسی ترغیب کنید؟

مواقعی که نباید به هیچ وجه رابطه جنسی داشته باشید!

علت بی رغبتی برخی زنان نسبت به آمیزش جنسی چیست؟

وب گردی...
ما را در سایت وب گردی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار webgards بازدید : 110 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 21:31

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، هومن، مدیر یک شرکت تبلیغاتی است که کار چاپ روی سطوح انجام می‌دهد. این شرکت به دو صورت حضوری و آنلاین فعالیت می‌کند و سفارش می‌گیرد. تمام مشتری‌ها هم به صورت آنلاین می‌توانند از قیمت جنس مورد نظر خود باخبر بشوند و حتی به صورت آنلاین سفارش بدهند و تحویل بگیرند.

چگونه می توان یک شغل پردرآمد تبلیغاتی داشت؟

این مدیر شرکت تبلیغاتی از صفر تا صد کارش می‌گوید گرچه اطلاعات دقیقی درباره درآمدش نمی‌دهد و معتقد است در هر حرفه‌ای به شرط خوب عمل کردن می‌توان درآمد خوبی به جیب زد:

چقدر پول لازم داریم؟

این حرفه را می‌توان به عنوان یک شغل کوچک خانگی در کنار کار اصلی در نظر گرفت یا به صورت جدی و حرفه‌ای وارد آن شد. هزینه اولیه آن هم بستگی به این دارد که شما بخواهید در چه بعد و زمینه‌ و در چه سطحی کار خود را شروع کنید.این کار را می‌توان با پنج یا شش میلیون تومان آغاز کرد و اگر بخواهید آن را خیلی وسعت بدهید و در حد یک کارخانه و سوله بزرگ کار کنید، تا چندین میلیارد تومان هم می‌توانید برای آن هزینه کنید. اگر کسی بخواهد در زمینه های چاپ روی تمام اقلام مثل پرچم، کاشی، پد موس، تیشرت اقدام کند، هزینه زیادی نیاز دارد.

برای کارهای تبلیغاتی از این دست ابتدا به یک سری دستگاه ها احتیاج است. اول از همه به یک دستگاه پرس تخت برای این کار نیاز است که قیمت آن حدود ۱میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است. یک پرینتر پی ۵۰ هم لازم دارد که این هم حدود یک میلیون تومان است. جوهر و ملزومات آن هم حدودا ۲۰۰ الی ۳۰۰ هزار تومان می‌شود و بالاخره تیشرت یا هر جنس خام دیگری که طرح را روی آن چاپ کنند.

چگونه می توان یک شغل پردرآمد تبلیغاتی داشت؟

دستگاه پرس تخت

با همین دستگاه می‌توان چاپ روی نقشه، پازل و پد موس و غیره هم انجام داد که البته این دستگاه برای تیراژهای پایین جواب می‌دهد.

چه مهارتی باید کسب کنیم؟

شما برای یک پرینت معمولی هم باید تا حدی با فتوشاپ آشنایی داشته باشید؛ پس کسانی که می‌خواهند که می‌خواهند وارد کار چاپ شوند، حتما باید با برنامه فتوشاپ آشنایی داشته باشند. اما کار کردن با خود دستگاه خیلی پیچیده نیست.

تعداد پرسنل شما در شرکت تبلیغاتی بستگی به وسعت کار شما دارد. مثل تمام شرکت‌ها شما به یک کادر اداری ازمنشی تا حسابدار نیاز دارید. از آنجایی که در این کار بازاریابی خیلی موثر است قطعا به افرادی برای روابط عمومی و بازاریابی و قبول سفارشات نیازمندید. البته باز هم مثل تمام مشاغل تعداد نیروها به وسعت کار بستگی دارد؛ اما تبلیغات و بازاریابی و طراح مهم‌ترین ارکان یک شرکت چاپ محسوب می‌شوند.

روند کار چاپ روی سطوح

روند کار شرکت‌های چاپ طرح‌های تبلیغاتی به این شکل است که مشتری مراجعه می‌کند و طرح مورد نظر خود برای چاپ را سفارش می‌دهد. معمولا عمده‌ترین مشتری‌های این شرکت‌های تبلیغاتی، ادارات و سازمان‌هایی هستند که برای چاپ لگوی خود روی اقلام اقدام می‌کنند. در عین حال، این کار به صورت شخصی هم زیاد انجام می‌شود. افراد زیادی هستند که به مناسبت‌های مختلف به این شرکت‌های تبلیغاتی مراجعه می‌کنند و سفارش می‌دهند.

چگونه می توان یک شغل پردرآمد تبلیغاتی داشت؟

با اینکه کار طراحی و چاپ از هم متفاوت است، معمولا هر شرکت چاپی یک طراح هم دارد. در چاپ شما یک طرحی را می‌گیرید و روی یک ماده‌ای چاپ می‌کنید و طراحی یک مقوله جداگانه‌ای است. وجود طراح در شرکت‌های چاپ، قدرت مانور بیشتری به شما می‌دهد و در مواقعی که مشتری برای طرح انتخابی خود تردید دارد و از شما مشاوره می‌خواهد، طراح کمک بزرگی به شما می‌کند. در ضمن مشتری هم در اینجا راضی تر است. برای آغاز فعالیت به عنوان یک شرکت چاپ روی سطوح، ابتدا یک سیستم بازاریابی و یک سیستم تبلیغات اولیه لازم دارید. این مرحله اول کار است. البته شما می‌توانید این کار را برای خود و مشتری‌‌ها با سیستم آنلاین و دسترسی به سایت راحت‌تر کنید. مشتری می‌تواند به صورت آنلاین اقلام مورد نظر خود راسفارش دهد و آن را از طریق پیک یا پست دریافت کند.

چقدر سود می‌بریم؟

درآمد شرکت‌های تبلیغاتی تا حد زیادی بستگی به بازاریابی و وضعیت بازار دارد و اگر بتوانید برای محصولات خود مشتری‌ و بازار خوبی فراهم کنید، می‌توانید پول خوبی به جیب بزنید. درآمد در این کار روند ثابتی دارد البته در مواقعی از سال درآمدها کم و زیاد می‌شوند. تابستان و حول و حوش عید وضعیت کار بهتر و مهر و آبان معمولا درآمد کمتر است.

مهم ترین عاملی که سود شما را در این کار مشخص می‌کند، اشتیاق مردم و وضعیت بازار تقاضاست. بنابراین تیشرت، لیوان و پرچم انتخاب های مناسب تری برای تازه کارها به حساب می‌آیند.

چگونه می توان یک شغل پردرآمد تبلیغاتی داشت؟

چه کسانی به درد این کار می‌خورند؟

آدم‌های خلاق، ایده‌پرداز و با روابط عمومی بالا احتمالا در این حرفه موفق خواهند بود. کار چاپ بر تیشرت کار چندان پیچیده و مشکلی نیست و چون خلاقیت حرف اول را می‌زند، خانم‌ها می‌توانند در این حرفه موفقیت داشته باشند و حتی به نسبت مردها موفق‌تر هم باشند. کارهای تبلیغاتی متنوع و جذاب هستند و در این شغل با دنیایی از طرح‌ها و اشکال رنگارنگ و متنوع سر و کار دارید و خسته‌کننده نیست. سر و کله زدن با مشتری ها و جلب رضایت آن ها، توان رقابت در بازار و پیدا کردن موقعیت اجتماعی مناسب، نداشتن ساعت کاری مشخص از مهم‌ترین دشواری‌های این شغل است. به طور کلی اگر به طراحی و رنگ و فتوشاپ علاقه‌مندید و با بازاریابی هم آشنایی دارید، این حرفه برای شما مناسب خواهد بود.


/انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

وب گردی...
ما را در سایت وب گردی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار webgards بازدید : 123 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 21:31

بگذاریم سرطان فقط درد باشد (گزارش)به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، سال‌ها پيش در تبليغات يك خيريه حامي بيماران خاص و سرطاني خواندم كه «سرطان فقط درد نيست، هزينه هم دارد!» تكان‌دهنده و كوتاه و گوياي واقعيت تلخي كه گريبان بسياري از مبتلايان به سرطان را گرفته است و تبديل به سرطاني در سرطان شده است؛ خانواده‌هايي را كه از پاي در آورده است و علاوه بر سلامت عزيز بيمارشان، سلامت رواني خودشان را نيز به خطر انداخته است.

همان سال‌ها اين را هم خوانده بودم كه سرطان خبر نمي‌دهد و مانند بلايي خانمان‌سوز فرد بيمار و حلقه‌اي از بستگان درجه يك و دو او را نيز هدف تالمات روحي و اقتصادي قرار مي‎دهد.

آقاي وزير سختكوش بهداشت معتقد است تعبير «سونامي سرطان» صحيح نيست و ميزان ابتلا به سرطان در ايران از نرم‎هاي جهاني خارج نشده است و من هم صحبت او را به عنوان يك كارشناس صادق مي‌پذيرم اما نمي‌شود منكر اين واقعيت شد كه آهنگ ابتلا به سرطان در جهان تندتر شده است و شايد جهان با سونامي سرطان مواجه شده و اگر اين تعبير هم همچنان ژورناليستي به نظر بيايد، سير صعودي نرخ ابتلا به سرطان حقيقتي است كه بايد به لحاظ سخت‌افزاري و نرم‌افزاري براي مقابله با آن آماده شد.

نرخ ابتلا به سرطان مطابق آمار رسمي در ايران در سال ٢٠١٤ به ازاي هر يكصد هزار نفر ١٣٤ نفر اعلام شده كه اين رقم كمتر از نصف كشورهاي پيشرفته مانند دانمارك با ٣٣٨ نفر، فرانسه با ٣٢٤ نفر، استراليا ٣٢٣ نفر و ايالات متحده با ٣١٨ نفر است.

اما آنچه وضعيت سرطان در ايران را بغرنج و مخاطره‌آميز مي‌كند اين است كه آمادگي سخت‌افزاري سيستم درماني كشور براي خدمت‌رساني به همين ميزان مبتلايان به سرطان به حد كفايت نيست و اين در صورتي است كه آمادگي سخت‌افزاري را در مساله تجهيزات و دارو خلاصه كنيم و مقوله بيمه را از دل آن خارج كنيم.

سالانه ٩٠ هزار نفر در كشور به سرطان مبتلا مي‌شوند و اين بدان معناست كه امكانات سخت‌افزاري درمان سرطان در كشور – به فرض ثبات نرخ رشد- بايد به همين ميزان بيشتر شود و به موازات آن امكانات نرم‌افزاري و پيشگيري نيز بايد رشد پيدا كنند.

عدم مديريت متمركز درمان سرطان از آفات بروكراتيك نظام درماني است. بيمار مبتلا به سرطان و خانواده او از آنجا كه با شرايطي اضطراري و غيرعادي مواجه شده‌اند، مستحق برخوردي «خاص» نيز هستند. مديريت متمركز درمان سرطان كه از «الف تا ي» مسائل مربوط به سرطان را در يد خود داشته باشد مي‌تواند با ايجاد بانك اطلاعاتي جامع ضمن تجميع منابع مالي دولتي و عمومي اقدام به تسهيل خدمت رساني به بيماران كند.

شناسايي نيازهاي سخت‌افزاري و نرم‌افزاري مبتلايان به سرطان و اولويت‌بندي بيماران براي دريافت تسهيلات از ديگر فوايد مديريت متمركز است. اينكه نظام سلامت كشور بداند هر بيمار مبتلا به سرطان چه روند درماني را طي مي‌كند و چه نيازهايي در آينده دارد مي‌تواند به برنامه‌ريزي دقيق براي تامين سخت‌افزار و دارو به موقع منجر شود.

به عنوان مثال و به گواه سامانه اطلاعات داروهاي خاص هم‌اكنون حتي يك عدد آمپول آلكران ٥٠ در كشور موجود نيست و اين مساله بيماران سرطاني را با مشكلات عديده‌اي نظير تامين دارو از دلال يا با قيمت آزاد از خارج كشور مواجه كرده است و اگر بانك جامع اطلاعات بيماران سرطاني وجود داشت امكان پيش‌بيني نياز به تزريق اين دارو با تعداد دقيق از ماه‌ها قبل وجود داشت و نظام دارويي كشور اقدام به واردات به موقع آن مي‌كرد. با هيچ عذر و بهانه‌اي نمي‌توان ناياب شدن داروهاي اساسي سرطان در كشوري كه سالانه ٩٠ هزار نفر به آمار مبتلايان اضافه مي‌شوند را توجيه كرد.

نواقص تاريخي نظام بيمه در ايران اگرچه در دولت تدبير و اميد به جد بازنگري و اصلاح شده است اما همچنان پاسخگوي نيازهاي بيماران خاص من‌جمله سرطان نيست و بار مالي درمان دغدغه‌اي بالاتر از خود درمان براي بيماران است. نگاه متمركز و جامع به سرطان مي‌تواند با ارايه خدمات بيمه‌اي يا حتي تسهيلات بلندمدت و وام‌هاي بي‌بهره يا كم بهره درماني به كمك بيماران بيايد.
نيازهاي غير درماني مانند روانشناسي و مشاوره به بيماران سرطاني و خانواده‌هاي آنان از بخش‌هاي مغفول مانده نظام سلامت كشور است.

اگر سرطان را آنچنان كه در آغاز سخن بدان اشاره شد به چشم زلزله‌اي ويرانگر و برهم زننده تعادل زندگي افراد ببينيم و دامنه تاثيرات آن را در سلامت رواني فرد مبتلا و خانواده آن بررسي كنيم درمي‌يابيم كه مشاوره‌هاي روانشناسي همتراز شيمي‌درماني حايز اهميت است. ابتلا به سرطان در هر عضوي از خانواده، چه مادر خانواده، چه سرپرست و تامين‌كننده مالي خانواده و چه فرزند جوان خانواده، تمام اعضاي يك خانواده را با مشكلات عديده مواجه مي‌كند كه گاهي مي‌تواند پيش‌زمينه بروز آسيب‌هاي اجتماعي ديگري نيز باشد.

نظام متمركز درمان سرطان مي‌تواند خانواده‌هاي مبتلايان را در مراحل مختلف با مشاوره‌هاي تخصصي همراهي كند. تسهيلاتي مانند اعطاي وام تحصيلي به فرزندان افراد مبتلا به سرطان، كمك هزينه تامين اجاره منزل، اولويت اعطاي وام كارآفريني و استخدام براي جبران ناتواني سرپرست خانوار و تحت پوشش بيمه بيكاري قرار گرفتن فرد مبتلا، همه و همه از اقدامات نرم‌افزاري مورد نياز براي افراد مبتلا به سرطان است.

و در كنار تمام اقداماتي كه براي افراد مبتلا به سرطان نياز به انجام است، بايد با بررسي‌هاي دقيق، اقدامات پيشگيرانه و آموزش‌هاي لازم براي كنترل نرخ رشد سرطان و همچنين شناسايي سرطان در مراحل اوليه به‌طور وسيع از طريق سيستم آموزشي و فرهنگي كشور صورت گيرد.

/انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

وب گردی...
ما را در سایت وب گردی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار webgards بازدید : 134 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 21:31

گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان

وب گردی...
ما را در سایت وب گردی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار webgards بازدید : 111 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 16:44

گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان

وب گردی...
ما را در سایت وب گردی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار webgards بازدید : 185 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 16:44

گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان

وب گردی...
ما را در سایت وب گردی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار webgards بازدید : 143 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 16:44

گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان

وب گردی...
ما را در سایت وب گردی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار webgards بازدید : 178 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 15:37

گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان

وب گردی...
ما را در سایت وب گردی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار webgards بازدید : 120 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 15:37

گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان

وب گردی...
ما را در سایت وب گردی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار webgards بازدید : 162 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 15:37

اولین نشانه‌ها می‌تواند به صورت سفت شدن یا پینه بستن دست‌ها و یا در قالب تورم و یا ترک بر روی دست بوجود آید. متاسفانه این علائم و نشانه‌ها در بیشتر موارد نادیده گرفته می‌شود و افراد با مشاهده آن‌ها به… وب گردی...
ما را در سایت وب گردی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار webgards بازدید : 116 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 14:33

گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان

وب گردی...
ما را در سایت وب گردی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار webgards بازدید : 122 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 14:33

تلویزیون را چون مسیری میان بر برای رسیدن به شهرت انتخاب کرده بود. به چندتا یکی کردن پله ها و استفاده از موقعیت ها و رابطه هایی که در ذات کار رسانه است نیز از همان ابتدا عادت داشت. وب گردی...
ما را در سایت وب گردی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار webgards بازدید : 129 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 14:33

وب گردی...
ما را در سایت وب گردی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار webgards بازدید : 115 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 12:31

همسر شهردار آلپ با هدیه دادن گلی به مرحوم میلاد حجت‌الاسلامی یاد و خاطره او را زنده کرد. وب گردی...
ما را در سایت وب گردی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار webgards بازدید : 121 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 12:31

عادل فردوسی پور که برای برنامه ویژه آخر سالش جناب خان را به برنامه دعوت کرده بود، بسیاری از ارشد مدیران تلویزیون را به استودیوی 14 کشانده بود.

وب گردی...
ما را در سایت وب گردی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار webgards بازدید : 112 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 12:31

گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان

وب گردی...
ما را در سایت وب گردی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار webgards بازدید : 143 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 9:03

۱) نظرات ارسالی شما، پس از تایید توسط خبرگزاری ​میزان​ ​در سایت ​منتشر خواهد شد​.​
۲) خبرگزاری میزان٬ نظراتی را که حاوی توهین، هتاکی و افترا باشد را منتشر نخواهد کرد .
۳) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید .
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود ، پس از تعیین تکلیف نظر موضوع به اطلاع شما خواهد رسید .

وب گردی...
ما را در سایت وب گردی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار webgards بازدید : 135 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 9:03

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، لیستی از پارک های اطراف جهان را جمع آوری کرده ایم که جایگاه برخی از عجیب و غریب ترین مجسمه ها هستند. از مردی که نوزادان را به هوا پرتاب می کند تا المان های داستان هزار و یک شب که بوسیله میلیون ها تن شن و ماسه ساخته شده اند. این گزارش در تاربخ 24 اسفند 1393 در خبرگزاری مهر منتشر شده است اما به دلیل جذابیت و اهمیت آن، دوباره بازنشر می شود.

​همه دست به دست در عرشه

عجیب ترین مجسمه های دنیا + تصاویر

در اقامتگاه «سفر دریایی خورشید» واقع در کره جنوبی، گردشگران می توانند لذت یک سفر دریایی را در خشکی تجربه کنند. در هتلی که به شکل کشتی و در اندازه های واقعی بر لب صخره مشرف به دریا ساخته شده، می توانید باغی از مجسمه ها را پیدا کنید. اثر شاخص هنری که در این محل وجود دارد، یک جفت دست غول پیکر است که «دستان برکت» " نام دارد و با قرار گرفتن رو به سوی دریا، هر روز خورشید را در بر می گیرند.

زیر دریا

عجیب ترین مجسمه های دنیا + تصاویر
اگر در مکزیک به زیر آب های واقع در کانکن شیرجه بروید، پارک موزه ای از ۴۵۰ مجسمه دائمی با اندازه های طبیعی را خواهید دید که توسط جیسون تیلور ساخته شده اند. این پارک واقع در زیر آب، ساختاری صخره ای را پدید آورده که برای زندگی مرجان ها نیز مناسب است و سبب جلب غواصان به این محل می شود.

یکی از عجایب کویری

عجیب ترین مجسمه های دنیا + تصاویر

شما با ۳۵ هزار تن ماسه و شن، ۷۰ نفر مجسمه ساز و مکانی به مساحت ۵ زمین فوتبال چه می توانید بکنید؟ شرکتی در کویت با این امکانات، بزرگترین مجسمه شنی دنیا را در پارکی ساحلی ظرف مدت ۹ هفته ساخته است. این مجسمه عظیم ترکیبی از عناصر داستان هزار و یک می باشد.

هنر در پارک

عجیب ترین مجسمه های دنیا + تصاویر

کشور نروژ به گردشگرانی که به دیدنش می آیند، دیدن بزرگترین مجسمه پارکی در دنیا را که تنها بوسیله یک نفر ساخته شده، پیشنهاد می دهد. این مجسمه به نام «مردی که نوزادان را پرتاب می کند»، یکی از جاذبه های مهم گردشگری نروژ بوده و در پارک ویجلند اسلو ساخته شده است.

چهره ها

عجیب ترین مجسمه های دنیا + تصاویر

عجیب ترین مجسمه های دنیا + تصاویر
در پارکِ مجسمه های بزرگ سنگی در کره جنوبی می توانید مجسمه مشهورترین و همچنین بدنام ترین انسان های دنیا را ببینید. این پارک که در مسافت کوتاهی از سئول واقع شده، پر از مجسمه انسان هاست. از فیدل کاسترو گرفته تا آبراهام لینکلن تا پیامبرانی الهی مانند حضرت مسیح موجود است. موسس پارک می گوید مکانی را ساخته تا یاد بزرگترین رهبران سیاسی، نویسندگان، دانشمندان، فیلسوفان و هنرمندان دنیا را از ۱۸۰ کشور جهان گرامی بدارد.

غرور ملی کلمبیا

عجیب ترین مجسمه های دنیا + تصاویر

پارک «جیم دوکی» در کلمبیا، شامل نمادهای فرهنگ جهانی و ملی این کشور است. این پارک به نام خلبانی کلمبیایی که مسیرهای بین المللی را به سوی این کشور گشود، نامگذاری شده و به شما اجازه می دهد در میان بنای کپی شده تاج محل، ماکت بزرگ سایت باستان شناسی سان آگوستین، نقشه ای عظیم از کلمبیا، نماهایی از عجایب ۷گانه دنیا، نمادهایی از کمدی الهی دانته، و موزه ای شامل ۷۰۰ مجسمه به کنجکاوی بپردازید. این مجسمه ها بازگو کننده تاریخ بشریت اند و گردشگران می توانند با قطاری که به دور پارک می گردد، دیدی پانوراما نسبت به همه این مجسمه ها داشته باشند.

/انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

وب گردی...
ما را در سایت وب گردی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار webgards بازدید : 170 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 9:03

عکس های جدید بازیگران و افراد مشهور و فرزندانشان وب گردی...
ما را در سایت وب گردی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار webgards بازدید : 138 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 7:31

قصد داریم به معرفی 9 گوشی موبایلی بپردازیم که به زودی وارد بازار می شوند. در ادامه با جزئیات و… وب گردی...
ما را در سایت وب گردی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار webgards بازدید : 140 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 7:31